Weet iemand waar ik deze schoenen kan kopen?

Ik wil echt zo graag deze watermeloen vans kopen in maat 40. Ik heb me al rotgezocht op internet en in de winkels maar ik kan geen site vinden waar ik ze kan bestellen in maat 40. En anders zou ik ook wel die vans met de amerikaanse vlag willen kopen maar die kan ik ook nergens vinden. Weet iemand een goede winkel of site waar ik een van deze paar schoenen zou kunnen kopen/bestellen?

bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zijn Vans uit de collectie 2009 en ik denk dat je gewoon pech hebt en ze niet meer te koop zijn....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht bij de groenteboer.
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Ik kom op deze site zat links tegen waar je ze zou kunnen kopen. Maar ik ken die site niet, en ik vind sommige beschrijvingen wat raar. Misschien iemand ervaring? http://nl.ioffer.com/search/items/watermelon%20vans
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Citaat van internet:
De Authentic blijft een oude klassieker van Vans maar is nog altijd super populair.
Deze versie is speciaal voor de kleinste Vans fans.
Het is een exacte kopie van het volwassen model en ook voorzien van de bekende waffle-zool. Oftewel: het is dus duidelijk dat ze ook in de volwassenmaten zijn te krijgen.
Ik zou deze mensen bellen, om erachter te komen waar ze te verkrijgen zijn.

Antwoorden (2)

Kijk in hun webshop op hun site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://gb.ioffer.com/si/watermelon+vans

Wel een Amerikaanse site..

http://shop.vans.com/catalog/Vans/en_US/style/lygwtm.html

Ik denk eerlijk gezegt dat je ze in Nederland ook niet kunt halen

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt altijd zelf nog even googlen. Gewoon "Watermelon vans" intypen en je vind er genoeg :)