Wat is de beste waterproef oogpotlood zwart?

Waar vind ik deze en hoe duur is deze?

Toegevoegd na 6 dagen:
Het liefst gewoon in de winkel verkrijgbaar en niet via internet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Action heeft goede waterproof oogpotloden. 3 stuks mèt puntenslijper voor nog geen 2 euro. (meerdere kleuren)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een oogpotlood van chanel, gekocht bij appels parfumerie. Was 35 euro volgens mij, weet het niet meer zeker had toen ook parfum gekocht. Geweldig oogpotlood! Wil geen ander meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb altijd zwarte oogpotlood van Yves Rocher.
Die kost €17.50 en is waterproof.
Blijft er ook echt de hele dag opzitten.
Je kan de catalogus aanvragen en dan bestellen(zie link),maar er zijn ook verschillende winkels in het hele land.
Ik vindt persoonlijk alle make-up producten van Yves Rocher het allerbeste,ik koop het altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die van bourjois is echt super, kost rond de 8 euro