waar kun je in nederland een chicago bulls pet kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Britain onder andere.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snapback neem ik aan:
In een winkel:

Britains,
Footlocker
American today
Etc. Etc.
Als je in de kalverstraat amsterdam loopt kom je om de 5meter wel iets tegen.
Beverwijk heeft ze ook, zag ze laatst daar simpele waren voor 20euro en de iets wat mooiere met logo etc waren 30.
Dus nog steeds goedkoper dan in de winkel (35eu)

Webwinkel:
Britains
Footlocker
Etc etc

Elke kleding/schoenen winkel die een beetje bedoeld voor de jeugd is hebben wel snapbacks.
Zo niet lopen ze echt wat mis :p

Toegevoegd na 1 minuut:
Toevoeging webwinkel:
Google is even snapback nederland.
Zo krijg je enorm veel webwinkels te zien.
Even zoeken en je hebt al een uitgebreide collectie die je kunt kopen per stuk voor rond de 27,95.