Bestaat er een shampoo waarmee je wax uit je haar kan wassen?

Ik krijg de wax niet meer uit mijn haar met wassen.. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
7.5K

Het beste antwoord

Ik smeerde een tijdje terug ook vaak wax en vet in mijn haar, mijn kapper adviseerde mij om het voor een keertje te wassen met dreft afwasmiddel. Het is natuurlijk niet heel goed voor je haar maar het haalt wel in een keer al het vet ut je haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Btj vaat was door de shampoo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Wat bedoel je hier nou mee? Dit kan toch niemand begrijpen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik snap het wel. Een beetje vaatwasmiddel door de shampoo doen omdat dit het vet oplost... ik twijfel of het werkt maar het idee is leuk...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afwasmiddel door de shampoo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, dat kan...je kunt ook heel voorzichtig je haar wassen met afwasmiddel : alleen zorgen, dat je het niet op je hoofdhuid smeert. Ik kreeg de tip, omdat ik een soort grijs waasje van haarlak op m'n 'kuifharen' had, en de kapper zag dit na het wassen met knippen. Het werkt prima : gewoon een lok insmeren met afwasmiddel, en dan gelijk uitspoelen.
Amadea
12 jaar geleden
Hoe kan je met zo'n antwoord nou kennis delen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Men spoelt het haar ,in dit bijzondere geval met wat warmer water dan normaal ,breng de shampoo zoals gewend aan . Dan neme men een klein beetje afwas middel ,dus in de schuim massa ,en wrijft vooral op de door wax aangedane haren ,spoel het met goed warm water uit(zeker bij Murray) of andere op warmte reagerende waxxen,in dien nodig nog x :) herhalen .evt wel wat crème behandeling gebruiken .want ja dit is geen haar weldaad .en maak het haar verderop zoals je gewend bent .en zijn de winkels nog open koop een andere wax :).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kapperkort: jammer dat je dit niet in je antwoord hebt gezegd.
Nu is het tenminste te begrijpen.
Amadea
12 jaar geleden
Ha, Momo was me al voor. Kapperdekort kan dus wel een goed antwoord geven. Graag de volgende keer op deze manier in het antwoordveld invullen!
In principe moet dit gewoon met elke shampoo lukken. Als het met de wax die jij gebruikt niet lukt dan zou ik overwegen eens een andere wax te gebruiken... ik heb met mijn wax nooit moeite. (Andrelon)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens de shampoo op droog haar aan te brengen, goed inmasseren en daarna je haar pas nat te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het proberen met Anti-Roos shampoo, deze shampoo ontvet je haar extra goed.