Is het voor je echte zilveren sieraden ook slecht als ze samen met de nep zilveren sieraden in een doos met verdeel vakjes liggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Nee, dat is niet slecht. Ze liggen namelijk apart, dus de zilveren sieraden kunnen dan niet beschadigd raken door de nepzilveren sieraden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet slecht om zilveren sieraden samen met nep zilveren sieraden te bewaren in een doos met verdeelvakjes.
maar wanneer je sieraden van echt zilver goed wilt bewaren, is luchtdicht opbergen het verstandigst .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zie niet in waarom het slecht zou zijn.
alleen als je natuurlijk een ketting die omgoten is met zilver (dus niet helemaal zilver) erbij legt dan wel. het laagje van het zilver is niet zo dik en kan beschadigen door eigenlijk van alles. dus niet specifiek nep-zilver.
maar je zegt zelf dat ze in verdeel vakjes liggen, dus nee eigenlijk niet.

Nee het is niet slecht.