Waar kan ik een adidas trainingsbroek kopen met witte strepen en onderaan rood?

Zie foto.

Ik ben op zoek naar deze specifieke trainingsbroek.

Wie weet er een naam bij of waar die te koop is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Ik ben een soortgelijke trainingsbroek tegengekomen.
Het heet 'Adidas Men's Climacool Training Pants black/red/white'

Je kunt het hier kopen:
http://www.y3trainerssale.com/adidas-mens-climacool-training-pants-blackredwhite-p-698.html

Ook kan je met paypal betalen. Dit is een veilige betalingsmethode.

Hopelijk heb je hier wat aan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een soortgelijke trainingsbroek gekocht bij Intersport