Waar zou ik aan siliconen/rubberen armbanden/polsbandjes kunnen komen met een leuke tekst als opdruk?

Zelf heb ik wel al verschillende armbanden met een teksten erop zoals "PEACE" "LAUGH" en "HARD ROCK" als opdruk. Dit zijn brede rubberen armbanden, die ik toen in een random winkel heb kunnen krijgen toen ze in een tijdelijk aanbieding waren. (zie voorbeeld > afbeelding)
Later heb ik ook nog verder ook online gezocht naar meer van dit soort bandjes, maar ik heb het nergens kunnen vinden! Alleen websites waar je ze zou kunnen laten maken en bestellen met een zelfbedachte opdruk, en in een groot aantal
En ik vroeg mij af of iemand misschien weet, hoe of waar ik nog aan dit soort armbanden zou kunnen komen, met random opdruk teksten ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (3)

Winkels als Cool Cat, Hangar hebben het soms in een assortiment. Mischien is dit ook wat voor je (bron).
Al zijn het er wel zestig, ze zijn wel allemaal verschillend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan kijken bij claire's ze hebben ook een webshop: claires.com ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De armbandjes op de foto kan je hier kopen:
http://www.raymondgeddes.com/68483-jumbo-silicone-bracelet.html

Verder heb ik ook op ebay.com gekeken.
Daar ben ik HEEL VEEL tegengekomen

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trkparms=65%253A12%257C66%253A2%257C39%253A1%257C72%253A6063&rt=nc&_nkw=silicone%20bracelet&_trksid=p3286.c0.m14.l1513&_pgn=1

hieronder heb ik een aantal voor je uitgezocht!
Succes.