Ik heb nieuwe leren laarzen, heb 1 ondertussen al lichtelijk beschadigt.. Iemand een trucje om dit plekje weg te werken of kan ik ze ruilen?

Ik heb sinds een maand ongeveer nieuwe laarzen, ze kostten 140 euro en dat vind ik best veel. Nu heb ik het op de een of andere manier voor elkaar gekregen dat op de punt van mijn schoen een klein plekje beschadigd is, er is zeg maar een klein velletje van het leer, een krasje. Ik vind dit best wel jammer en vroeg me af of ik dit weg kan werken door telkens schoensmeer erop te smeren of dat je dit op de een of andere manier nog weg kunt werken met een ander trucje, OF dat ik ze terug moet brengen, wat ik eigenlijk net weer overdreven vind... Wat vinden jullie? Heeft iemand een tip?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.8K

Het beste antwoord

Ik zou het proberen terug te brengen. kan dat niet dan hebben ze in de winkel wel goed advies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als het je eigen schuld is dat ze door verkeerd gebruik zijn beschadigd, kun je ze niet meer terugbrengen. Als dit een fabrieksfout is en het eigenlijk niet moet kunnen dat ze nu al beschadigd zijn, wel! Dit is voor ons zo moeilijk te beoordelen, maar je kunt het in ieder geval proberen en de situatie uitleggen in de winkel.

Als ze een beetje service verlenen (en voor 140 euro mag dat ook wel), sturen ze de laarzen terug en repareren ze ze of ruilen ze deze voor een nieuw paar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou met een viltstift of wat verf et kale plekje weg kunnen werken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn verschillende kleuren lederverf in de handel. Wellicht dat je daar de schade mee kunt verminderen. Helemaal schadevrij zal je laars nooit meer worden.