waarom heeft een maillot aan de voorkant 1 naad en aan de achterkant 2 naden?

het zit namelijk niet lekker.
ps hebben jullie er ook last van dat je been lengte tekort komt bij die maillots?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
32.5K

Het beste antwoord

Dat is zo vanwege je figuur, er zit namelijk tussen die twee naden achter een extra stukje stof zodat de maillot ook om je billen past.
Als je structureel beenlengte tekort komt zou je eens een maatje groter kunnen proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb zo'n kont dat ik dat stukje extra stof wel prettig vind. En de lengte.. tja.. een maatje groter is dan toch het advies. Hoewel je bij de geel-blauwe textielsuper eigelijk beter geen panties e.d. kan kopen, want bij de grootste maat is de lengte nog niet goed.

Toegevoegd na 1 minuut:
De stof van een maillot is vaak ook niet zo rekbaar, waardoor het te strak om je kont zou zitten.