Hoe kleed ik mij het beste warm met carnaval?

Morgen ga ik buiten carnaval vieren, ik weet niet zeker of mijn winterjas onder mijn verkleedkleren past. Ik hoorde dat ik ook een stuk of 6 dunne laagjes over elkaar aan kan doen, klopt dit? Verder wil ik kranten en aluminiumfolie in mijn schoenen doen en mijn voeten insmeren met witte peper... Verder nog tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.3K

Antwoorden (4)

Je kan tussen je kleding een plastic zak of vuilniszak aandoen. plastic boterhamzakje tussen 2 paar dunne sokken werken goed tegen koude voeten. Je lichaam insmeren met vaseline helpt ook tegen de kou. Veel plezier !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ook helpt is thermo ondergoed. Voor maar een paar euro te koop bij de action.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom ga je niet als Pino?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg ervoor dat er nergens koude door heen kan met name bij je voeten dus sokken over de broek en bij de mouwen goed sluitende boorden of eventueel handschoenen die je over de mouwen trekt en waar je eventueel de vingers van af knipt zodat je toch bewegingsvrijheid hebt met de handen.
Goed sluitende de col voor je nek en de trui of wat je aan hebt in de broek dat er geen koude bij kan.
Nog een tip misschien overbodig maar oorwarmers willen ook wel eens helpen.
Geef de kou geen kans dan houd je het warm.
Alaaf alvast.