Waar kun je mode catalogi krijgen?

Via internet, gratis, zoals H&M.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Als je naar de sites gaat van de winkels waar je de nieuwsbrieven wilt krijgen, kan je je daar opgeven hiervoor door je te registreren en je emailadres achter te laten. Je krijgt dan wekelijks (zo niet méér.....) aanbiedingen via je email.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek op internet de winkels op waar jij een catalogus van wil hebben en geef je op voor de nieuwsbrief. Als je je aanmeld bij bijv. Wehkamp, Otto, Neckermann, Zalando enz. dan kan je daar op de site aangeven dat je graag post thuis wil ontvangen. Je krijgt dan gratis de catalogi toegezonden, als dat tenminste is wat je zoekt.