Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat de neus van mijn schoenen zo vaak omhoog staat?

Van bijna al mijn schoenen, staat de neus omhoog. Vooral als ik ze al een tijdje heb. En het staat nogal raar, omdat ik klein ben en veel enkel laarsjes draag. Mensen noemen me dus al snel kabouter.

Ik zat er al aan te denken of het te maken kan hebben dat je misschien te ver naar achteren leunt. Want ik vind het nogal irritant worden, omdat het ook heel raar staat.

Graag zo veel mogelijk antwoorden met oorzaken hoe het kan zijn. Want ik wil dat het weer een beetje normaal word.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kan het zijn dat je , bij het zitten , niet met je hele voet de grond raakt? Je zegt dat je wat klein bent en dat herken ik . Misschien steun je op de punten van je schoenen (als je zit , dus) en dan gaan de punten krom staan.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb erover nagedacht en ik ben er ook op gaan letten. En het is inderdaad echt zo. Dankjewel!

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk komt het omdat je op je tenen loopt, je wikkelt zeg maar overdreven je voet af tijdens het lopen. Oplossing, tenen naar beneden. Begin is moeilijk maar went snel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De neus van de schoen staat het best iets omhoog i.v.m. oneffenheden bij het lopen en de afwikkeling van de voet!

De ontwerper heeft hier dus over nagedacht.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding