Als je op de fiets zit, worden je broekspijpen zo irritant wijd. wat doe je eraan? behalve van die ringen om je benen:( alvast bedankt

Toegevoegd na 24 minuten:
ben trouwens een jongen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (4)

Je broek gedeeltelijk in je sok stoppen helpt wel.
Ziet er niet uit, maar ja...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laarzen of strakkere broek dragen.
Weet verder niet of je een meisje / jongen bent.

Toegevoegd na 7 minuten:
Laarzen dragen dus, of een elastiek om je enkels ;)
Of sokken, wat hierboven al gegeven is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vouw je broekspijp eerst verticaal in, zodat de pijp smaller wordt, en vpuw hem dan 2x horizontaal om zodat de pijp korter wordt.
Als je hem niet horizontaal om wilt vouwen kun je je broek ook met een grote paperklip op veiligheidsspeld vast zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik maakt mijn broekspijpen altijd smaller door ze aan de buitenkant van mijn enkels met een wasknijper dicht te maken. Ook weer niet al te strak, omdat de wasknijper dan eerder los zal schieten. Er moet nog een klein beetje speling zitten tussen je been en de broekspijp.