Ik zoek een groot donkerblauw shirt. Maar ik kan het nergens vinden op internet? Iemand ideeën?

Voor dames.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je met 'groot'? Grote maat? Lang model? Iets anders?

Het beste antwoord

Op OTTO.nl heb ik een aantal donkerblauwe shirts gevonden:

- http://www.otto.nl/product/5578638?_s_ref=C02OTrhMS&kw=donkerblauwe+shirts&creative=8873816672&s2m_campaign=damesmode-shirts&s2m_channel=70&ns_source=google&filter.searchcolor=blauw&ns_mchannel=sea&ns_campaign=damesmode-shirts&ns_fee=0&s2m_type=3&ns_linkname=blauw-shirt&savedPageSize=16&c=damesmode-categorien-shirts&itemId=5007566634&cp=12&p=201&shop=Shirt-ZO-BEN-IK

- http://www.otto.nl/product/18415226?_s_ref=C02OTrhMS&kw=donkerblauwe+shirts&creative=8873816672&s2m_campaign=damesmode-shirts&s2m_channel=70&ns_source=google&filter.searchcolor=blauw&ns_mchannel=sea&ns_campaign=damesmode-shirts&ns_fee=0&s2m_type=3&ns_linkname=blauw-shirt&savedPageSize=16&c=damesmode-categorien-shirts&itemId=12088724&cp=5&p=87&shop=Laura-Scott-shirt-in-puntmodel

- http://www.otto.nl/product/12566189?_s_ref=C02OTrhMS&kw=donkerblauwe+shirts&creative=8873816672&s2m_campaign=damesmode-shirts&s2m_channel=70&ns_source=google&filter.searchcolor=blauw&ns_mchannel=sea&ns_campaign=damesmode-shirts&ns_fee=0&s2m_type=3&ns_linkname=blauw-shirt&savedPageSize=16&c=damesmode-categorien-shirts&itemId=9181687&cp=10&p=160&shop=Longline-shirt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

bij C&A ..
Bij Jola...
Bij Zeeman..
Bij Wibra...
overal kans zelfs bij V&D...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze bedoelt online....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat staat er niet bij hoor!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel, ze kan het nergens vinden... op internet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze vraagt niet om een webshop..ze vraagt om ideen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar blijkbaar niet in winkels om de hoek....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vraag het op internet;)
zit hier wat bij voor je? Wat voor maat zoek je precies: Verder: wehkamp, otto enzo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.neckermann.com
Misschien bij de webshop.bagoes.nl
daar heb je ook nog een mode outlet.
12 jaar geleden
Ulla popken heeft grote maten...