Waar kan ik in Breda of op internet goedkopen snapbacks vinden?

Het liefste van obey of mitchell&ness

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Goedkope snapbacks vind je voornamelijk in het buitenland.
Maar dan heb je de verzendkosten meestal ook nog er bij die ong €10.00 zijn.
Zeg maar wat en dat werkt alleen voordeliger als je een heleboel tegelijk koopt.

In het binnenland zijn de goedkope soort snapback's merkloos of van een niet erg bekend merk.
Die uiterlijk valt me opzich best tegen.

En van de new era cap's etc verschilt de prijs niet erg veel met de winkel hooguit 5 euro.

Zelfs op de new era cap website van de US vind je snapback's die in nederland €35 zijn voor €27,95.

Hier ook nog een website voor snapback's in nederland voor €29,95

Succes