Wat is de beste kleur haarkleur om grijze uitgroei niet zo op te laten vallen?

Niet wanneer je het net geverfd hebt, maar wanneer het begint uit te groeien. Welke valt dan het minst op als je zo lang mogelijk wilt wachten om het weer te verven? Bij mij kun je vaak twee weken na het verven alweer uitgroei zien.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
19.3K

Het beste antwoord

dat zal as-blond zijn...

Toegevoegd na 37 seconden:
of een donkerdere kleur met highlights...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Grijze haren vallen nu eenmaal sneller op tussen heel donkere haren... Je kunt beter heel lichtblond nemen, dan valt het wat minder op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem grijs, dat valt dan helemaal niet meer op...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk ook dat je het beste een lichte kleur blond kan doen.
Ook al zit ik te denken dat het met bruin ook niet zo erg op zou moeten vallen.
Misschien eens aan de kapper vragen?

Groetjes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grijs. Dan zie je er helemaal niks meer van, en heb je een mooie natuurlijke kleur die in de regel uitstekend bij een wat verouderde huid past. Donker haar lijkt jonger, maar is vaak een te groot contrast met een ouder gezicht, waardoor je alleen maar ouder en harder lijkt. En na een poosje hoef je het helemaal niet meer te verven ; ideaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Donkerblond met lichte highlights. Werkt prima!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik werd al grijs toen ik nog in de 20 was..
Heb het járen geverfd, donker.
Een klein jaar geleden heb ik het laten ontkleuren, bij de Kinki kapper, ook vanwegen die uitgroei om de 2 -3 weken.
Omdat er bij het ontkleuren een soort blondering gebruikt wordt, was ik dus blond, wel mooi !
Nu moest dat blonde er weer uitgroeien, samen met mijn eigen grijze haar.
En dat ging prima, het viel haast niet op.
Nu ben ik inmiddels grijs/wit en heb er spijt van dat ik dit niet eerder heb gedaan, puur nature Loes :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je grijs wordt is het op een gegeven moment niet meer mooi om te verven. Ik zie dagelijks mensen om mij heen waarvan ik denk, grijs staat vast mooier. Het is ook net of de verf niet meer goed pakt. MAar wil je het zo min mogelijk laten opvallen, asblond met highlights.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
grijs haar past heel mooi bij zwart haar..!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Joh....laat de natuur zijn gang gaan,een mooi grijs koppie is mooier en natuurlijker dan een geverfd koppie..En ik kan het weten...ben in het bezit van een grijs koppie en krijg regelmatig komplimentjes.