Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zag op tv een reclame voor een soort kam-achtig ding wat je onder je haar klemt, daar overheen doe je de rest van je haar. Hoe heet dat?

Ik weet nog dat je het oa bij de blokker kunt kopen, maar bij onze blokker wisten ze niet waar ik het over had. Je kan er je haar een beetje mee ophogen zeg maar. Weet er iemand nog hoe dat ding heet, dan kan ik op internet misschien kijken of ik het kan bestellen. Volgens mij zaten er 3 maten in het pakje, en het was een beetje lichtgeel of huidskleur geloof ik...

Toegevoegd na 18 minuten:
Je kan hetzelfde effect krijgen door de onderste haarlagen te touperen en dan de bovenste haarlagen eroverheen te laten vallen (zodat je het getoupeerde niet meer ziet). Maar touperen is zo slecht voor je haar, daarom leek dit me zo handig.

Toegevoegd na 22 minuten:
Zie ook de foto voor het effect wat je ermee kan krijgen. Alleen als ik dit doe zonder iets onder mijn haar te zetten, blijft het nooit staan, hoe veel haarlak e.d. ik er ook in spuit. Dat ding wat ik op tv zag zou daar een oplossing voor zijn (misschien) omdat je het dan onder je haar doet, je haar kan dan niet inzakken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens mij heet dat een 'bumpit' ..

Als je googled op bumpit, en bij afbeeldingen kijkt,.. is dat dan wat je bedoelt ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ummmmmmmmmm haarklem
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding