Wat is de goedkoopste website van Abercrombie & Fitch om een jasje te bestellen? Extra uitleg: Ik wilde een jasje bestellen en zie tal van Nede

Ik wil een vest bestellen, bijvoorbeeld het vest Fiona 2014. ia Google kom ik op tal van Nederlandstalige webwinkels.

Ditzelfde jasje zie ik op tal van websites voor totaal verschillende prijzen, soms wel met verschillen van 30 euro.

De verzendkosten verschillen ook, minimaal 15 euro, maar meestal ook rond de 26 euro.

Bij een van de winkels wilde mijn vader betalen, maar hoewel er een Mastercard logo op stond werd alleen Visa geaccepteerd.

Wie kan mij uit ervaring advies geven over het online bestellen van Abercrombie kleren? Liefst met lage verzendkosten (bijv. 15 euro) en mogelijkheid om via Mastercard of IDeal te betalen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Sorry, maar ik heb geen ervaring met het bestellen van kleren van A&F. Als je echt een originele A&F jasje wilt hebben dan zou het ik toch bij www.abercrombie.com bestellen. Je betaalt dan wel meer i.v.m. invoerbelastingen enz. Maar dan loop je niet zo'n grote risico dat je wordt opgelicht, wat vaak het geval was bij een aantal van mijn vrienden. Want vaak zijn de producten op ``die Nederlandstalige sites`` nep of je krijgt je bestelling niet.

Ik hoop dat je wat aan deze info hebt.
succes!