Waar kan je een goedkoop groen adidas vest kopen?

Ik wil graag een groen adidas vest kopen maar vind ze nogal prijzig. Ik wil echt minimaal 40 euro uitgeven. Hebben jullie enig idee waar ik ze goedkoop kan kopen? Misschien hebben jullie ook nog sites waar ze goedkoop te koop zijn? Alsjeblieft help me!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry maximaal.

Antwoorden (3)

Adidaswinkel in het designer outlet cemtrum in roermond. Voordeliger dan een normale winkel.
Maak er evt een vakantie-dagtrip van...
(nu nog hopen dat ze groen op voorraad hebben).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
itsme
12 jaar geleden
Als van die 40 euro ook nog een treinreis betaald moet worden...
ik heb ze bij bataviastad gezien voor 35,- !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak hebben ze op wehkamp en pluto sport wel zulke aanbiedingen,ik zag laats op wehkamp een addidas groene bowling tas ook in an dere kleuren, voor maar 25 a20 euro!