Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik meteen van die neppe oorbellen dragen? Of eerst zilveren?

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik heb oorbellen laten schieten kan ik dan meteen "neppe"oorbellen dragen, of moet ik (na 6 weken knopjes) eerst zilveren dragen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je vraag is wat onduidelijk

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Er zijn geen 'neppe' oorbellen, maar je kan het gewoon doen . Als je s' nachts maar inhoud
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het gewoon proberen en als je er dan last van krijgt (jeuk of ontsteking) doe je weer je schietknopjes in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na 6 weken kun je gewoon de oorbellen aan die jij leuk vindt. Het is wel verstandig om het gaatje even schoon te maken met sterilon voor je je oorbellen in doet (te koop bij elke drogist/parfumerie). Behalve dat sterilon het gaatje reinigt, maakt het het ook makkelijker om de oorbellen in te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na 6 weken zijn je gaatjes in principes geheeld. Overdag kun je dus prima nepzilveren oorbellen dragen. Het is wel verstandig om ze voor je naar bed gaat om te wisselen voor je zweerknopjes. Met grote oorbellen slaap je niet lekker, en de gaatjes mogen niet dicht gaan groeien natuurlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij onedel, is het eigenlijk gewoon uit testen hoe jij er op reageert, zodra het gaat jeuken, of irriteren zou ik toch andere oorbellen gaan dragen. Zilver, titanium of goud. De "schietknopjes" zijn van chirurgisch staal, ik adviseer wel om vooral in de begin periode altijd iets in je oor te doen. In het begin zijn ze namelijk zo weer dicht!!
En af en toe iets onedel is natuurlijk leuk!! Maar kijk goed hoe jij erop reageert!
Heel plezier van je gaatjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding