Waar koop ik creepers?

Ik ben opzoek naar een webshop waar ze creepers verkopen en waar ik kan betalen met ideal. Zie de onderstaande afbeelding voor de schoen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
creepy

Het beste antwoord

Bennies fifties is een hele grote winkel in Scheveningen die heel veel jaren 50/60/70 kleding verkoopt en ik weet zeker dat ze creepers hebben. De winkel is zeker de moeite waard om eens heen te gaan. Maar trek er wat tijd voor uit, want je komt ogen tekort!
Via de webshop kan je je creepers bestellen!

Eerste link is van de winkel, de tweede link van hun webshop en de creepers.

Toegevoegd na 13 uur:
Ik heb nog een paar winkels gevonden die ze online verkopen, zie de links.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij Attitude Holland verkopen ze exact dezelfde en je kunt met Ideal betalen.