Wie kent er een leuk merk jurken dat lijkt op King Louie?

Ik hou erg van de jurken van King Louie: qua stoffen, modellen, draagbaarheid. Wie kent er andere leuke merken voor jurken in een enigzins vergelijkbare stijl, ook geschikt voor een slanke 40+ vrouw?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
3.9K

Het beste antwoord

ik heb op deze web site ook jurken gevonden van de echte die als het goed is wel goedkoper zouden zijn dan anders.ik weet alleen niet of dat zo is.
maar mischien een keer bij aanbiedingen daar dat je mazzel heb??
suc 6 ermee!!!

Toegevoegd na 2 minuten:
en hier heb ik er nog 1 gevonden.
http://www.verycherryshop.nl/?gclid=CPvohpmD8Z0CFVtB3god7mrPLA
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ha, die Iris09;

Mijn leverancier heeft wel jurken voor 40+ volslanke mannen in het assortiment, misschien is er ook een damesmodel van te creëren?