Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

heeft iemand informatie over hoe het zetten van een 1e piercing in zijn werk gaat en of je zelf een piercing kan meenemen die je wilt laten zetten?

ik zou graag willen weten hoe het in zijn werk zou gaan als ik naar een tattooshop zou gaan om mijn piercing te laten zetten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
656

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ligt eraan hoe oud je bent waar je de piercing wilt of je helemaal gezond bent piercing kan vaak gelijk gezet worden als je aan de 'eisen' voldoet sommige werken alleen op afspraak
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een eigen sierraad meenemen kan vaak niet omdat ze voor het zetten een steriel sierraad gebruiken.
Bij de meeste shops kan je zonder afspraak binnen lopen en als je 16 jaar of ouder bent heb je geen toestemming nodig van ouder of voogd.
Vanaf 14 jaar mag je gepiereced worden behalve de intiempiercings die gaan vanaf 18.

Het zetten doet eventjes zeer en de genezing is erg afhankelijk van de plaats. Een navelpiercing kan wel 6 maanden duren voor die volledig genezen is!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de persoon die de piercing zet is verantwoordelijk voor de hygiene, dus een meegebrachte piercing zal niet gezet worden, er wordt een tang gezet op de plek, deze houdt de huid vast en daar wordt een holle naald door de huid gestoken, vervolgens gaat daar de piercing door.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de meeste gevallen wordt met een ijzerboortje een gat geboord op de plaats van de piercing. Daarna wordt de piercing er in geklopt met een hamer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding