Mijn galaschoenen zijn te groot, en ik weet niet hoe ik dit moet oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (7)

Een paar "voetjes"over elkaar heen dragen...dat zijn sokjes die zo laag zijn dat je ze niet ziet.

Toegevoegd na 24 minuten:
prop (vette) watten in de neus ?

Toegevoegd na 24 minuten:
prop (vette) watten in de neus ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inlegzool bij de schoenwinkel kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt ze ruilen als dat niet mogelijk is kun je zooltjes gebruiken of aan de voor en achterkant en als het ook nodig is ook aan de zijkant gelkussentjes in zetten.
deze dingetjes zijn eigenlijk bedoeld voor minder voetpijn je kunt ze ook gebruiken om je moet mee vast te houden

Toegevoegd na 4 minuten:
om je VOET mee vast te houden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een beetje papier voor in je schoen doen. Dat kan al wonderen doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omruilen voor een kleinere maat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanwaar de min? Hohokerstman, waar heb je hem dan gekocht?
Want je zou inprincipe bij elke winkel binnen een bepaalde tijd de schoenen moeten kunnen omruilen.
Daar heeft de winkel niks over te zeggen dit moeten ze toestaan. Of je bent al over de inruiltijd heen?
Als ik jou was zou ik watten voor in de schoen doen want als je er kranten in gaat doen krijg je last aan je tenen en zal je ze sneller uit gaan doen, ik heb hier ervaring mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt van die handige hiel/hak stukjes die je achter bij je schoen kunt plakken deze zijn er in verschillende materialen en werken ook dat je hak niet uit je schoen schiet