Kan je gewoon bij een kapper naarbinnen lopen voor advies?

Of wordt daar ook een vergoeding voor verwacht? Nee toch?
Ik wil advies van een kapper over het kleuren van mijn haar van lichtblond naar knalrood, vandaar.

Weet jij het antwoord?

/2500

Na dat lijkt me niet jij werkt toch ook niet voor niets. Een advies behoort bij een behandeling.

Ik denk dat je het advies krijgt een afspraak in de salon te maken, als je het zelf wil kleuren kan je gratis advies krijgen door bijv. de consumentenlijn van L Oreal te bellen, dan krijg je ook goed advies. Welliswaar over de produkten die L Oreal verkoopt, maar dan kun je het wel zelf doen.

jazeker, maar geef gelijk aan dat je alleen een advies wil voorlopig. een goede kapper zal je dat advies graag geven; in de hoop dat je op een later tijdstip bij hem of haar zal komen voor een behandeling. het is een stukje klantvriendelijkheid wat zich later kan uitbetalen.

Wellicht dat je niets hoeft te betalen... Ik zou het alleen niet eens durven om zo naar binnen te gaan, advies vragen en weer gaan. Net wat al eerder is gezegd, je gaat ook niet zo naar een therapeut...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100