Kan je gewoon bij een kapper naarbinnen lopen voor advies?

Of wordt daar ook een vergoeding voor verwacht? Nee toch?
Ik wil advies van een kapper over het kleuren van mijn haar van lichtblond naar knalrood, vandaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Antwoorden (4)

Na dat lijkt me niet jij werkt toch ook niet voor niets. Een advies behoort bij een behandeling.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaat ook iets als service? Als ze zeggen dat het een goed advies is. kan deze persoon zijn haar bij die kapper laten verven!
ronron1212
12 jaar geleden
Nou dat kan maar daar is geen kapper toe verplicht
ronron1212
12 jaar geleden
Wordt wel moeilijk als geen een kapper het zou doen. gratis advies kunnen ze het druk mee hebben en niets verdienen. Dus mensen kunnen bij jou ook de hele dag door gratis advies op jou vakgebied halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey, zou gewoon even binnen lopen, lijkt me niet dat ze daarvoor iets aanrekenen, tis zoals hierboven gezegd is, als die kapper u vriendelijk voorthelpt zal je sneller daarheen gaan voor het ook effectief te laten doen en dan verdiend die er wel aan.
Ik denk dat je het advies krijgt een afspraak in de salon te maken, als je het zelf wil kleuren kan je gratis advies krijgen door bijv. de consumentenlijn van L Oreal te bellen, dan krijg je ook goed advies. Welliswaar over de produkten die L Oreal verkoopt, maar dan kun je het wel zelf doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jazeker, maar geef gelijk aan dat je alleen een advies wil voorlopig.
een goede kapper zal je dat advies graag geven; in de hoop dat je op een later tijdstip bij hem of haar zal komen voor een behandeling.
het is een stukje klantvriendelijkheid wat zich later kan uitbetalen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook van mij +
Wellicht dat je niets hoeft te betalen... Ik zou het alleen niet eens durven om zo naar binnen te gaan, advies vragen en weer gaan. Net wat al eerder is gezegd, je gaat ook niet zo naar een therapeut...