Wat voor maat is maat 170 van feyenoord shirt?

is dat bijvoorbeeld maat M of maat S of een andere maat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (5)

maat 170 is een kindermaat, Maat M en S zijn grotere/volwassene maten.
12 jaar geleden
Maat 170 past voor iemand van 15 jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.70 is idd een kindermaat en gaat dus op lengte ben je rond de 1 meter 70 zal hij prima passen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf maat 34-36, XS-S en pas met gemak in maat 164-170. Dus qua shirtmaat komt 170 overeen met maat S, met broeken e.d. is het een ander verhaal in verband met de pasvorm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt +
Ik zou gewoon lekker een M nemen. Die gaat je prima passen. Een S kan voor een lengte van 1m70 best een beetje kort vallen en aansluiten aan de huid. Voor een sportshirt denk ik heb je liever iets wijder.