Weet iemand hoe veel een jas met bont kraagje in Zweden kost?

M'n nicht wilt graag weten hoe veel een jas met bontkraag in Zweden kost omdat we daar op vakantie naar toe gaan kan iemand haar helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een jas met een gekleurd (bont) kraagje, of een jas met een stukje dood beest (bontkraagje )?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou een jas in Zweden is drie keer zo duur als in Nederland,met of zonder bontkraagje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe kun je er van uitgaan dat alles daar beduidnd duurder is ja.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou niet alles ik kon daar bijna elk jaar en koop dingen die hier veel duurder zijn of ik vind goedkope dingen Kan ook, zij Wilt het liefst een dood beest om haar nek en ik probeer haar duidelijk te maken dat dat even zacht is maar probeer haar iets wijs te maken:s ik zou wel eens willen weten of het daadwerkelijk duurder is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Teddyberenbont is in de regel vele malen zachter dan echt bont ; alleen katten, konijnen en nerts zijn lekker zacht, maar het hondenbont dat tegenwoordig weer menig 'goedkope' capuchon garneert, is bij lange na niet altijd zacht. Ze weet toch dat het meestal om honden- en kattenbont gaat he ? "Chique" bontsoorten zijn sowieso onbetaalbaar, eender in welk land.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zij wou het Liefst vos of konijn, wow ik wist niet dat ze katten en honden daar ook voor gebruikten, ik vond het al zielig voor wildedieren maar kan me niet voorstellen dat ze daar ook katten en honden voor gebruikten ö nou ja als zij al voor 400 van plan is om hier in Nederland te kopen ik weet niet voor hoe veel zij een jas wilt kopen

Antwoorden (1)

mensen denken vaak dat bijvoorbeeld jassen met bont kragen of bjorn borg boxer goedkoper zijn in zweden omdat het land van herkomst is, maar de prijzen zijn vrijwel hetzelfde, vorig jaar kocht ik in zweden een duo pack bjorn borg die maar 2,50 goedkoper was dan in Nederland, dus het ontloopt elkaar niet zoveel