Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn winterjas heeft een vulling met van die kleine veertjes die eruit komen en dan allemaal op mijn kleding zitten. Hoe kan ik dit voorkomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Spoor het gat op en dicht het :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kun je niet voorkomen. Je moet alleen maar een beetje geduld hebben, en het stopt vanzelf. Dat is mijn ervaring.

In zo'n jas zitten honderden (of misschien wel duizenden?) van die piepkleine veertjes. Als die jas nog vrij nieuw is, zijn er een paar van die veertjes die èn net een heel scherp puntje hebben, en ook nog eens net met dat scherpe puntje tegen de voering aan zitten. Dan komt zo'n veertje naar buiten.

Het betreft dus maar een paar veertjes, en je zult zelf ook wel gemerkt hebben dat er niet iedere dag tientallen naar buiten komen. Om te voorkomen dat ze op je kleding gaan zitten, moet je je jas zo nu en dan even controleren, b.v. als je 'm aantrekt.

Even geduld hebben dus, en het stopt echt vanzelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding