Is het mogelijk om een hartvormig steentje van rozenkwart van ongeveer 2 bij 2 cm aan een hangertje te doen, zodat ik het om mijn nek kan dragen?

Er zitten geen gaatjes in.
Ik moet het er wel weer af kunnen halen, want ik moet het af geven. Het is voor mijn oma, ze wordt vrijdag begraven en het idee van mijn moeder was dat ik het steentje bij me hield tot vrijdag, en dan gaat het samen met dat van mijn broer bij haar in een zakje.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Als je het plastic van zo'n ijzerdraadsluiting van een vuilniszak afpeutert houd je een HEEL dun ijzerdraadje over

Dat zou je eromheen kunnen vlechten zodat het hartje er niet uit kan vallen.

Met het eind ervan maak je een oogje en dat aan een kettinkje hangen.

Je moet wel HEEL goed experimenteren dat het echt goed vast zit want je wilt het natuurlijk NIET verliezen.

Alternatief (maar dan moet je naar een winkel) is een medaillon zoeken waar het in past
amigo
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een goed idee +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze is het geworden. het blijft beter zitten dan ik had verwacht, gelukkig! bedankt!

Andere antwoorden (3)

Je kan gewoon een bestaand kettinkje met een iets kleinere hanger gebruiken en daar plak je dan met dubbelzijdig (de sponsige variant) het steentje op.

Toegevoegd na 19 minuten:
dubbelzijdig tape
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het hart is bol, niet plat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat gaat wel lukken met dat sponzige spul, ook al is het bol. Ik zou wel bang zijn dat ik hem kwijt zou raken trouwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
blijft wel zitten, je moet er alleen niet mee gaan judo"en
Je kunt er met dun sieraden-ijzerdraad een framepje omheen maken met een lusje aan de bovenkant, zodat je het aan een kettinkje kunt hangen.
Bij de Intertoys kun je Mi-Yu kettingen kopen waar je de steen van kunt verwisselen. Ze zijn niet duur. Daar kun je dan je rozekwarts in stoppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
goed idee! +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ook een mooi idee: +
Kun je het niet in een mooi (bv zijden) zakje om je hals dragen? Dan raak je het tenminste niet kwijt.
Wel een mooi idee trouwens! En sterkte.