hoeveel kost een oorbel schieten?

ik ben een jongen van 13 jaar en ik vind een oorbel best vet maar ik weet niet hoeveel het kost

Toegevoegd na 13 minuten:
en is het een mooi??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.5K

Antwoorden (5)

Overal verschillend, gemiddeld 20,- euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je betaald meer voor het oorbelletje dan voor het schieten. Zal 15 euro zijn.

Maar ik zou er nog even goed over nadenken. Het is namelijk best wel heel erg "uit".
Tenzij je natuurlijk meteen van die triballobes neemt..... of fan bent van New Kids.... of Oh Oh cherso...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bij lucardi gaat kan je een oorbel uitkiezen en gratis laten schieten
Het goedkoopste oorbelletje is 7 euro (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, het is mooi.

Neem er twee, twee aan een kant, of aan beide kanten een.

Ga naar een piercer, dat is veel leuker. Misschien ietsje duurder, maar veel leuker. Ook beter trouwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Duur is het niet, rond de 10 euro, of het mooi is bepaal jij, het is jouw oor en jij moet er iedere dag naar kijken, het voordeel van een oorbel is wel, dat als jij hem niet meer mooi vind, kun je hem eruit halen, dus doe wat jij wil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een +