Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik zulke bloesjes kopen? (zie beschrijving)

En dan bedoel ik zulke bloesjes VOOR DAMES
Want voor dudes heb ik er wel al een paar gezien, maar voor dames nooit van zulke (en deze wil ik niet kopen want die kost meer dan 80 euro o_0)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
918
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor dudes? Je bent 18, kom op, stel vragen zonder dit soort taalgebruik en vreemde smiley's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Excuseert u mij voor mijn uiterst ongepaste taalgebruik?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

zoek online ergens misschien bij de sting daarhebben ze ook leuke bloesjes miss ken je de sting niet dan h&m daar hebben ze ook leuke dingen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zulke bloesjes wel eens in de New Yorker zien hangen, niet precies hetzelfde maar het waren iig wel damesbloesjes met ruitjes.
Weet trouwens niet of ze ze nu nog hebben maar heb ze daar wel eens zien hangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vindt dit soort blousjes bij H&M, ook online, zie hier http://www.hm.com/nl/product/93428?article=93428-A
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, die heb ik ook al gezien. Ze zijn niet helemaal wat ik zoek, maar wel vergelijkbaar (en een heel stuk goedkoper...)
mijn dochter heeft er 1 gekocht bij primark
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh mooi!
Wel jammer dat ze alleen in Rotterdam en Hoofddorp zitten (ik woon zelf in Limburg) en ze hebben volgens mij geen webshop...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee helaas
NewYorker zie ik ze iedere x weer, CoolCat en dat soort winkels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind dat wel mooi bij vrouwen.
Maar inderdaad, Coolcat, H&M, Sting, New Yorker, hangen dat soort bloesjes overal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding