Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ligt het aan mij of gaan de pampers eerder kapot dan andere merken luiers?

Had laatst een keer pampers gekocht, maar elke morgen zat het hele bedje onder prut uit de luier, ben het gaan testen en bij andere merken had ik er geen last van, nu vroeg ik me af of dat vaker gebeurt.

Toegevoegd na 57 minuten:
bedoel echt het spul uit de luier zelf geen poep of plas

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel echt het spul uit de luier zelf geen poep of plas

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik had er geen last van toen ze nog echte kleine baby's waren, maar ik kreeg er ook last van toen ze wat ouder werden vanaf 1 jaar, sindsdien gebruik ik ze ook echt niet meer. Die van de C1000 die bevallen mij erg goed moet ik zeggen. De pampers moet je naar mijn inziens veel vaker en sneller vervangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb die ervaring niet. Toen m'n dochter nog heel klein was had ze van die echte spuitluiers, maar ook toen heb ik het niet gehad. Mijn ervaring is wel dat ik het een paar keer heb gehad met luiers van Etos eigen merk... Dus blijkbaar verschillen de ervaringen nogal!
Misschien zijn de maten een beetje verschillend. Dat pampers groter/kleiner valt dan wat je anders gebruikt, en daardoor er nog wel eens iets langskomt? Misschien een ander maatje proberen? Pampers luiers zijn wel wat dunner&flexibeler dan die van Etos, vind ik. Misschien dat dit ook nog meespeelt bij jouw kind?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik altijd pampers. Andere merken lekken door zitten niet goed me wat ook.
Ik zet altijd wel zelf even de randjes goed want die zijn plat door het pak.
Ik koop wel maat groter... alleen nu kan ik niet verder haha
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding