Hoe moet ik die schuine pony of bles van meganheartsmakeup op youtube nadoen?

Ik kijk veel naar meganheartsmakeup op youtube en ik ben echt verliefd op haar bles. IK heb zelf een youtube acount maar ik durf het haar niet te vragen.Weten jullie het misschien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Ritsuka
12 jaar geleden
waarom durf je het niet te vragen? het is ook maar gewoon een mens hoor..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar ik kan niet zo goed mijn engels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je het vraagt misschein maakt ze dan wel een daily hair routine filmpje of hoe die dingen ook heten haha. gewoon vragen: Can you make a 'how-to' clip of your hair ofzo

Antwoorden (1)

je haar naar 1 kant toe kammen zodat je een schuine scheiding en pony hebt en dat met haarlak bewerken! zodat het blijft zitten, eventueel touperen voor groter effect.

Kan zijn dat het niet lukt, misschien heb je te dun haar of niet het goede kapsel ervoor.

ga het gewoon proberen!