ja dat kan...zeker als je met natte haren naar buiten gaat, of erg bezweet bent..
haren wie onder de sneeuw zitten kunnen ook aanvriezen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De haren zelf niet, maar als ze vochtig/nat zijn kan dat vocht wel vastvriezen om je haren heen. Daardoor lijkt het alsof je haar is bevroren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook dat is waar!+
Alles kan bevriezen, maar in de zin dat de toestand verandert (zoals van water naar ijs) zullen haren niet bevriezen. Een goed voorbeeld hiervan is Ötzi de man die 5300 jaar geleden in een gletsjer in Tirol terecht kwam. De Amerikanen noemden hem overigens in "Frozen Fritz"