Wat is het verschil tussen: verven, spoeling, synchrome en permanent?

Ik wil graag iets totaal anders met mijn haar. In ieder geval een donkere kleur en er een heel stuk af. Misschien zelfs iets van slag erin.
Nu zocht ik op de website van de kapper wat dit grapje me gaat kosten, maar kom niet helemaal uit de verschillen tussen deze behandelingen.
Wie zou het me kunnen uitleggen?
Alvast bedankt. (:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

verven: Dit is permanent en moet uit je haar slijten, verschilt per persoon en kleur hoe snel dit gaat.

Spoeling: zoals het woord al zegt is een tijdelijke kleuring van je haar. Dit gaat er gewoon weer geleidelijk uit na een x aantal keer wassen van je haar.

Synchrome: is een vrij nieuwe behandeling van LÓreal, hierbij wordt het haar gepermanent tot krullen/lichte slag, dit blijft ongeveer 60 dagen zitten.

permanent: bestaat al heel lang, dit gebeurt door middel van permanent vloeistof, hierin zijn echter weer veel keuzes te maken in slag/krul enz

Laat je eens adviseren bij een kapsalon wat bij jou haar past en wat je eisen zijn.

succes