Is dit goed te gebruiken als handschoen?

En dan niet om een berg te klimmen ofz maar gewoon om er buiten meer rondt te lopen als het een beetje koud is etc

http://shop.adidas.nl/product/QX926/V34122/Sports/Men%27s-Fitness-Gloves/detail.jsf

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Fietshandschoentjes; ik koop ze als ze er zijn bij de Aldi voor minder dan 4 euro en behalve op de fiets geven ze 's winters ook een aardige bescherming bij het wandelen want ook je onbedekte vingertoppen blijven langer warm dan bij blote handen. Bij echte koude moet je wel warmere handschoen of beter wanten dragen of anders toch je handen in je zakken steken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit zijn handschoenen voor de (race)fietser. Of voor fietstraining binnenshuis (spinning). Dus niet zozeer als handschoen om "buiten mee rond te lopen".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan je wel en ze zullen je ook enigszins beschermen tegen de koude, maar dat is niet de bedoeling van deze wielerhandschoenen.
Eigenlijk is het de bedoeling, dat ze de druk op je handpalmen voorkomen, want bij het fietsen op de racefiets zit je nogal gebogen,waardoor je veel druk uitoefent op het stuur. Door de kussentjes in de handschoen, wordt dan de meeste druk op je handen gematigd.