waar kan ik in nederland een amerikaans trainingsjack vinden?

Het is een soort bomberjack met witte mouwen en het torso gedeelte is in een andere kleur..
Als je niet zeker weet of jij de goede bedoeld, graag een afbeelding plaatsen!
B.v.d.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Je bedoelt een basebal jack.

Die zijn volop te koop op internet. Gewoon even googlen op basebal jack.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je een baseball jack?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
American Today, weet niet waar je woont maar die zit in de meeste steden wel volgens mij. Er is momenteel uitverkoop dus wees er snel bij;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de H&M heb je ze voor € 30,-
(Ik weet niet of je een jongen of een meisje bent, maar van de h&m zijn voor meisjes...)
Bij de Express Wear kun je ze ook kopen voor €25,-
En op internet nog meer van betere merken, maar ook weer een beetje duurder !;)