Wanneer kun je als man lakschoenen dragen?

Kan dit alleen onder een gala outfit(smoking, rokkostuum)? Of ook gewoon onder een pantalon voor naar het werk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.2K

Het beste antwoord

Zowel bij een smoking als een gewoon zwart pak staan lakschoenen heel mooi. Op een pantalon voor het werk kan het ook wel, maar ik vind het wel een beetje overdreven staan, net iets te veel van het goede.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja dat kan zeker ook naar het werk, onder een nette pantalon. Of onder een strakke skinny jeans met een kek hoedje ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Derck;

Ongebruikelijk is het wel om met dat soort schoenen naar je werk te gaan, maar als jij het mooi vindt, wat let je? Reken wel op de nodige extra aandacht van je collega's....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wil kan je die alle dagen wel dragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zolang het bij je kleding past kan het toch?
Zolang je geen bruine (cognackleurige) schoenen onder een zwart pak draagt.... YEK !
En wat dacht je van onderstaande Brogues?
Die mag je zelfs onder een rok dragen ;-)