Waar koop je zo´n oorbellenrek?

Ja, zo een die ze in sieradenwinkels hebben. Die hele grote. Het mag ook een online winkel zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tip! Het is een stuk goedkoper: koop een schildersdoek, zo groot je maar wilt, pimp hem op en daar prik je zo oorbellen door heen. Je kan ook armbanden en kettingen eraan hangen. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een leuk idee sann16!

Het beste antwoord

Misschien staat er hier iets bij: www.retif.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op de onderstaande site staat een oorbellenrek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er 1 bij de Xenos gekocht.
Zo'n hele grote waar je kettingen,armbanden en oorbellen aan kan hangen.
Kostte €10.