Als je je haren in de avond hebt gevlecht hoe kun je er dan voor zorgen dat het de volgende dag pasgevlochten lijkt?

Ik heb mijn haren net laten vlechten hoe kan ik er voor zorgen dat het morgen pas gevlochten lijkt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
7.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien werk een beetje haarspray of een beetje mouse wel?
Annswers
13 jaar geleden
Ben wel benieuwd waarom je het vraagt.

Het beste antwoord

Als mijn haar gevlecht is, slaap ik altijd met een panty over mn hoofd. Gewoon over je haar doen, knoop erin leggen en klaar ben je. Kun je gewoon woelen ;-)

Toegevoegd na 7 minuten:
Gevlochten dus.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

als je er mee wil gaan slapen, heeft je moeder misschien een zijde sjaal, of heb je een zijde kussen sloop, leg of speld die op je kussen en je haren gaan niet door de war, en blijft goed omdat zijde glijd..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er aan hoe wild je slaapt. Gewoon voorzichtig liggen en vooral niet te veel woelen. Maar ja dat hangt af van jouw manier van slapen.

Wat wel kan helpen is om iets glads over je kussen te leggen. Of een satijnen kussensloop. Hoe gladder het kussen hoe beter voor je haar.

Je kunt er ook voor kiezen om niet te slapen vannacht. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
naast bovenstaande antwoorden kun je haarspeldjes klaarleggen om losse plukjes de volgende dag vast te maken. Om uitval te voorkomen maak ook een staart (met de vlecht) dat houdt het op de plaats.