Hoe komt het dat mijn invisible slipje nog steeds een naad tekent in mijn broek?

Hallo
Ik heb altijd al last gehad van de naad door mijn broek schijnt. Nu heb ik een invisible slipje gekocht van de hunkenmoller alleen schijnt dit nog steeds door in mijn broek? het is helemaal van kant van achter kan ik iemand mij helpen ? het maakt me onzeker

Toegevoegd na 41 seconden:
ps. ik haat het om een string te dragen

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Mode
3.6K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat voor broek draag je die doorschijnt? Strak, dun, doorzichtig? Wat bedoel je met door mijn broek schijnt? Dat je het slipje kunt zien of dat je de naad ziet zitten?
Ritsuka
6 jaar geleden
Waarschijnlijk zit je broek te strak of is het van een erg dunne stof (meer een legging)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
het is geen legging dus een normale spijkerbroek ik heb het bij alle 2 mijn broeken (grijs en blauw) dus daarom ging ik ook twijfelen aan mijn ondergoed?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
In mijn (mannen) ogen is een normale spijkerbroed van dikke 100% katoen spijker stof. Waarschijnlijk bedoel je (skinny) jeans, dunne stof die iets elastisch is en ook redelijk strak zit. Een naad zal altijd wat druk op je bil geven, anders blijft je slip niet zitten. Een optie is een dames boxershort, let ook dan op waar de naad komt want bij langere pijpen krijg je dan mogelijk een naad op je bovenbeen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het is een kanten slipje dus er hoort geen naad te zien (de rand die over je bil gaat) maar als ik loop zie ik toch wat lopen van een lijn. Toch vindt ik het heel raar dat meiden om mij heen ook slinkt jeans dragen en daar niks te zien in (dragen geen string dus ook gewoon slipje)

Antwoorden (1)

Of je hebt wellicht de verkeerde maat gekocht of het ligt aan je broek.
Andere broek kan het antwoord zijn.
Kan aan de stof liggen, te dun en te strak daar zie je alles onder / doorheen. Bij een spijkerbroek, donkere kleur, heb je dit probleem gewoonlijk niet.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb een normale spijkerbroek in grijs en blauw bij al mijn broeken schijnt de naad door als ik loop. De maat van het slipje is goed.