Oei, hoe krijg je nephaar in je eigen haar (zonder bijbehorende/bijgeleverde clips)?

Het is 'gewoon' een bos nephaar met een elastiekje erom. Geen clips, geen instructies. Mijn eigen haar komt al tot mijn schouderbladen; hoe maak ik het nephaar vast aan mijn eigen haar/hoofd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (1)

heb hier een site waar meerdere mogelijkheden opstaan hoop dat je er iets aan hebt
http://www.janena-hair.com/vlechten.html

succes

Toegevoegd na 2 minuten:
maar als ik op andere sites kijk wordt het met vlechten wel het mooiste