Ik vroeg me af of er iemand wist wanneer de mode van kleedjes dicht tot aan je nek gaat veranderen. Is dit volgend jaar nog steeds?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop heeeeel snel.
Ik ben zo klaar met deze tuttige mode

Antwoorden (2)

Mode is onvoorspelbaar.

Wat vandaag in is, is over een maand al uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk is mode voorspelbaar, de mode wordt gewoon bepaalt door de fabrikanten en inkopers. Dat wat volgend jaar in de winkels ligt is dan in de mode. Dus een inkoper weet heus wel wat er volgend jaar in de mode is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moest is weten hoe vaak in de modewereld gedacht wordt dat iets een trend wordt maar dat het gewoon flopt en pas het jaar daarop als het tegen dumpprijzen verkocht wordt een hit wordt.
Dat is moeilijk te zeggen, maar er lijkt een verband te zijn tussen de economie en de preutsheid in de mode.
Als de mensen somber zijn over de economie kleden ze zich preuts, zijn de verwachtingen zonniger dan worden de rokken korter en/of de decolletés dieper.