Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke maat Uggs zal ik nemen?

Ik heb Uggs gezien op internet en die wil ik bestellen, alleen heb maat 39/40. Maar weet niet welke maat ik precies moet nemen. Heeft iemand ervaring met de maat bij Uggs? Dat ze kleiner vallen ofzo.. Welke moet ik nemen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
17.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou voor maat 39 gaan, uggs loop je nog uit, ik heb ze zelf ook, maar ik had toch liever een maat kleiner genomen.
Dus als je slim bent doe je 39!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Zelf vind ik het ontzettend lastig om schoenen via internet te kopen. Toen ik het wel een keer wilde doen, ben ik bij een winkel in de buurt eerst dezelfde soort schoenen (merk en type) gaan passen. Toen wist ik welke maat voor mij goed was kon ik ze in de juiste kleur bestellen via internet.

Bij sommige winkels kun je ze evt gratis terugsturen. In dat geval is het natuurlijk makkelijker om de gok te wagen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik adviseer 39. Uggs vallen meestal groot.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uggs vallen meestal groter en het is niet fijn om met je voeten in grotere schoenen te lopen (vooral niet bij Uggs!). Dus moet je maat 39 nemen.
Mocht je er zeker van willen zijn, kan je altijd passen in een winkel. Bijna elke winkel verkoopt tegenwoordig wel Uggs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad je aan eerst even in een winkel de maten te passen, je hebt namelijk een speciale 'uggs-maat'.
Ikzelf heb ook 39/40 en ik heb uggs maat 6 (USA), maat 5 (UK) en maat 36 (EU). Heb overigens voor kindermaat gekozen omdat volwassen echt ontzettend groot en breed is. Pas wel op dat je niet een te grote maat neemt, want ze lopen behoorlijk uit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beter ga je naar een dichtbijzijnde zaak die die schoenen verkopen, achteraf kun je de goede maat op het internet bestellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding