Klinkt raar, maar is het mogelijk om dmv plastische chirurgie je lippen te verbreden en oogleden?

sorry voor alle vragen, maar dan weet ik het.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lippen vergroten wel, over verbreden kan ik niets vinden.
http://www.wellnesskliniek.com/nl/chirurgie-lippen

Het beste antwoord

lippen kan je opspuiten, dat geeft een tijdelijk effect. Het verbreedt niet maar vergroot overall. Google eerst even op het effect ( mislukte effect ) voordat je het daadwerkelijk laat doen.

Oogleden kan je laten liften als ze erg hangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn ogen zijn namelijk rond en ik wil ze graag wat minder rond laten doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"grappig", in china en japan zijn ogen spleetachtig en daar stappen ze naar de plastisch chirurg om het rond te laten maken. Alles kan, beetje slager hakt en snijdt wel wat voor een flinke duit, maar mooi wordt het er niet van, en natuurlijk ook niet. Bovendien, zodra het is gedaan zie jij wat anders wat je lelijk vind. Bezoekje ergens op een sofa voor de inwendige mens helpt meer; leer van jezelf te houden en vesleutel niets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie er gewoon jong uit door mijn ogen :P Daarom
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat moet je vasthouden, als je boven de 60 ben wíl je er graag jonger uitzien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartstikke bedankt voor je reacties en steun. Door jou voel ik me weer zekerder