Kun je van een dikke huid naar een dunne huid, dmv afvallen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.8K

Het beste antwoord

Nee, het vet wat zich onder de huid heeft opgehoopt,
dan kan wel minder worden.
Maar je huid is je huid.

Soms wordt het onderhuids bindweefsel (subcutis)
wel tot de huid gerekend, maar is het eigenlijk niet.

Het onderhuidse bindweefsel bestaat voornamelijk uit vet. Het heeft een belangrijke functie als warmte-isolerende laag, energie-opslagplaats en stootkussen.

Onder de subcutis bevindt zich de vetlaag en die vetlaag kun je verminderen door af te vallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Weet je misschien ook iets over of je die lijnen onder je ogen (niet die wallen) maar zo'n diagonale lijn langs je neus dat ook weg kan halen?
Ritsuka
12 jaar geleden
@goldboy: die lijnen die je bedoeld zijn volgens mij op te vullen met botox, maar dit zul je aan een arts of plastisch chirurg moeten vragen of dit verantwoord is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Typisch. Ik ben ook veel afgevallen en nu zijn mijn benen veel kwetsbaarder. Heel snel blauwe plekken op mijn benen. Zal dit daarmee te maken hebben?

Andere antwoorden (1)

nee, of je een dunne of dikke huid hebt is genetisch bepaald, en wordt niet beinvloed door aankomen of afvallen.