Iemand ervaring met de site www.uggbootsnl.nl?

Ik wilde hierop uggs bestellen.. maar toen we bij de betaalwijze aankwamen stond er dat alleen met mastercard en visa betaald kon worden.. nou hebben wij geen van beide.
hoe kan ik die uggs dan betalen niet? dat lijkt me vreemd

hetzelfde met ebay.nl wij hebben geen paypal. betekent dat dat ik niks daarop kan kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het Nederlands op die site is om te huilen: Waar heb je het schip en wat zijn uw verzendkosten tarieven?

Antwoorden (1)

Na een korte sitecheck zou ik zeggen dat het niet verstandig is om op deze site te kopen.
Afgezien van het feit dat het best betrouwbaar kan zijn om te doen.
Er zit geen telefoonnummer, geen adres, geen postbus, geen thuiswinkel waarborgkeurmerk en geen KVK nummer bij.
Het is een buitenlands bedrijf dat slecht Nederlands kan.
Ik zou hier geen aankopen doen.