Waar kun je (goedkope) all-stars (schoenen) in 2 kleuren kopen?

bijv. in zwart met grijsjeans.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

Scapino, meerdere winkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scapino heeft soms een aantal paar in de aanbieding,maar niet echt een collectie
De goedkoopste die ik heb kunnen vinden en daar ook gekocht is bij.
Footlocker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zeker bent van je maar en geen bezwaar hebt tegen online aankopen dan zou je kunnen kijken op Original Brands
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op marktplaats daar zijn ze best wel mooi en soms nog nieuw of helemaal niet gedragen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zalando.nl, spartoo.nl