Hoe wordt mijn haar weer lichter?

Ik heb vrijdag mijn haar donkerbruin geverfd, maar het is nu bijna zwart, en ik wil het wat lichter.
Hoe krijg ik het snel lichter zonder het weer te verven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

een aantal keren met anti roos shampoo wassen, de shampoo 10 minuten in laten trekken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem ook gehad, maar eigenlijk is het simpel.
Ik had zelf donkerblond haar en mijn haar was eerst ook bijna zwart.
Maar eerst is mijn uitgroei lichter geverfd, vervolgens moet je het eruit spoelen. Daarna moet je je haar in veel kleine lichte plukjes laten verven met blonderingsverf(daarna eruit spoelen). En vervolgens moet je er een spoeling overeen doen die je eigen haarkleur is. (zorg wel dat het kapperskwaliteit is, dus dat je de verf van de kapperswinkel heb gekocht)

Het kwam goed uit dat een vriendin van me voor kapster heeft geleerd, en anders kan het erg duur gaan worden.
Nu is mijn haarkleur gelukkig weer donkerblond.