Hoe weet je welke parfum bij jouw zuurgraad past zodat deze lekker is in plaats van afstotelijk?

Omdat ieders zuurgraad anders is, ruikt ook parfum anders.
Zijn er testen waaruit blijkt welke zuurgraad je hebt en welke parfum daar bij afgestemd kan worden?

Tot nu toe is alles bij mij een miskoop geweest...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Parfum heeft niks met een zuurgraad te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je dat onderbouwen, Roland?

Het beste antwoord

Je kunt bij de apotheek een simpele test kopen welke je in je urine of speeksel steekt. a.d.h.v. de test uitslag, kun je bepalen wat voor zuurtegraad je hebt. Ik denk: hoe hoger je zuurtegraad, hoe zachter de parfum moet zijn. Zo heeft een man een hogere zuurtegraad dan de vrouw. Daarom ontstaat er na de seks vaak een typische geur. (dus...) Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik sloeg totaal de correctie in de wind....het is uiteraard ''zuurgraad''.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb vaak zitten zoeken op internet naar het antwoord. Je bron gaf de doorslag ;)

Andere antwoorden (1)

Test de parfum in de winkel op zo'n strookje, als je hem lekker vindt doe je hem op bij jezelf, en loop je er een dag mee rond. Als je hem dan nog lekker vindt, zal het een goede koop worden. (niet meteen kopen dus, pas na een dag ofzo)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is de enige manier...
En 90 % ruikt dan naar wc reiniger. Maar 10% past dan bij jou!!!